nedelja, 15. avgust 2010

Leteča krava

Evo, en moj prosti spis iz 4. razreda osnovne šole. Že takrat je bil razviden moj posebni čut za umetnost...

Vsak večer sanjam o kravi, ki se pase. Nekega dne je bila povsem čudna.
Mukala in stokala je po travniku in nenadoma kar poletela, letela je visoko, visoko, bila je že 10000 metrov visoko. Nenadoma se je utrudila in ni mogla več leteti. Začela je padati, bila je samo še 1000 metrov nad zemljo. Padla je na zemljo. Ker sem mislil, da se bo ubila sem zaprl oči. Ni bila mrtva, ujela se je na eno nogo, kakor mačka ki pade z drevesa. Naslednji večer zaradi krave spet nisem mogel zaspati. Oče mi je predlagal naj jo pomolzem. To sem tudi storil.
Zjutraj sem se zbudil. Bil sem čisto moker. Ugotovil sem, da mi je mleko - domišljija izteklo skozi uho. Figurico od leteče krave sem našel na tleh. Bil sem rešen groznih sanj. Zdi se mi nemogoče, da bi mi mleko priteklo skozi uho.




4 komentarji: