torek, 25. januar 2011

Dons je sreda, ane? Ne, ni. Tork je.

Uh whaaaat a day :D
It all began when i was still young.

Čist kr ena neumesna sred ničesar (z Anjo)
Jst: Ej, zakaj me nikol Mihael ne kličeš?
Anja: Zakaj bi te tko klicala? (začudeno)
Jst: Ker mi je tko ime? xD

Konkreten odgovor :D

Sm biu pr Anji in se pogovarjava in kar naenkrat ona reče da bi horsa jedla. Blo je čisto potiho, prikrito, vendar sm vedu, da je blo odločno in jasno izjavljeno, zato sm jo začudeno vprašu, če je vredu - nazadnje sem jo s horsom samo dražil, ker ga ni hotla jest. In pol je rekla da ga ne bo. Pa sm jo silu pa živciru tko k ona mene kadar jst rečem da neki bom in se nasledn trenutek premislm. In pol sva* spekla palačinke (tuki je pomemben ta "sva"....) in šla na horsa. Men v bistu sploh ni pasu več ker sm mel dost palačink, ampak sm vztraju k drugač ona ni hotla. Sm pa reku da če gre ona horsa jest ga js pojem pa tut če bruham pol xD
Tuki je še treba poudart da sm ji sicer dal prednost in je ona horsa pred mano dobila, ampak sm le za las zmagu in ga prej pojedu. Sm se pa mogu kr potrudt! She's the only one who has the skill to beat me in horse burger eating. (oh what a girl! <>In tko greva midva na horsa....ta Anjina izjava, da bi horsa je tko čudežna in nenavadno nepričakovana, da bi jo lahk primerju sam s kakšnim čudežem kt je recimo ... hmmm... pogovor z bogom brez da bi bil na drogah.

In pol sva šla še en ******** gledat zanjo in pol je še ******** dobila :D
Mislm, da je bil kr fajn dan!

* Jst sm jih peku.


3 komentarji: