ponedeljek, 19. september 2011

Dilema

Problem je, ker paradižniki ne zorijo kot bi morali. Vse skupi je sam ena pašteta, ki mi že dolgo ne odgovarja več. Ampak, ker je ponavad ful dobr...oziroma večinoma. Paradajz mi v bistvu nikol ni bil čist všeč. Je sam fajn v solati, če je pravilno zečinjen, dostikrat je pa čisto narobe. Zato se sprašujem, če bi ga nehu jest, brez da, bi prizadel še une paradajze zraven. Predvsem bi pa prizadel tanajvečji paradajz, ki mi je zlo všeč. Pr paradižniku nikol ne veš, kašn je notr. Lahk je mehek in ga lepo ugrizneš, lahko pa je trd in poln semen in vse skupej špricne, ko ga ugrizneš. Težava je tudi v vremenu, ker je le-to prevelik dejavnik, ki vpliva na paradižnik. Včasih je lep, včasih mi pa šprica notranjost naokoli. Na koncu pa se vprašam: ali je paradižnik res sad narave, ali sem ga narobe zečinil?

Ni komentarjev:

Objavite komentar