nedelja, 11. september 2011

slušalke

In spet sem se podal na iskanje za novimi slušalkami. Ravno pred kratkim je poginila ena izmed mojih malih sennheiser slušalk. Morm rečt, prov razočaranje da gre po enem letu in pol. Ampak, če pomislim kaj vse so te slušalke prestale in predvajale, kapo dol.
Največji problem je zdej, ker nimam več štipendije in bo nakup novih slušalk precej globok poseg v mojo denarnico. Pa ravno sedaj, ko sem odkril stran z ocenami najrazličnejših slušalk. Morm rečt, tiste shure slušalke izgledajo zelo zelo obetavne. Težava je samo, da bi za njih mogu prodat kako ledvico. S 450 funti so malce predrage zame :d
Zato sem se malce spustil po seznamu "tko rated", tako, da sem prišel do sennheiser serije "ei" in sicer do "ei 8". Tudi pri teh slušalkah se mi je cedila slina, ampak je cena zapuala svoje meje. 250 eur je še vedno preveč. Ko sem opazoval cene, sem se počutil vedno bolj bedno. Moje slušalke so bile s 55 euri najdražje kar sem jih našel po trgovinah, kljub temu, pa se 4. stran tko lestvice ni približala temu cenovnemu razredu.
Sklep: pripravljen sem si kupit nove slušalke, samo sklepam, da ne bojo ponovno te sennheiser, ki jih imam. Namreč, to bi pomenilo že trtji nakup istih slušalk (ene so mi ukradli). To pa pomeni, da bo moje iskanje potekalo po širokem spletu. Hjoj, tiste sennheiser ie 4 bi bile še kar dosegljive.
Največja bedarija pa je, da različne slušalke sploh niso kompatibilne z vsemi napravami. Naprimer: slušake od telefona delajo seveda na telefonu, ne pa na ipodu. In za ipoda velja enako.
Published with Blogger-droid v1.7.4

Ni komentarjev:

Objavite komentar